Verslag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Gerard en Marja Boeters - WaarBenJij.nu Verslag - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Gerard en Marja Boeters - WaarBenJij.nu

Verslag

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Marja

18 November 2015 | Nepal, Kathmandu

De laatste week gaat in. We zitten nu nog in Pokhara en verlaten deze stad morgen met de bus naar Kathmandu. Een ritje van zes uur.
We hebben de eerste dagen rustig aangedaan. De omgeving hebben we verkend met de benenwagen.
Langs het meer is het goed toeven, allemaal restaurants met heerlijke relax plekken met uitzicht over het meer en de bergen. Op het meer varen bootjes die je zelf kunt bemannen.
We besluiten om voor drie dagen een hiking te gaan doen. Het einddoel is Sarangkot, hier heb je een uitzicht over de Annapurnagebergte. We lopen de eerste dag drie uurtjes met een stijging van 800 meter. Gerard heeft, voordat hij in Kathmandu kwam, zijn knie verdraaid, gelukkig gaat het redelijk. We slikken veel paracetamol en dat is onze grote vriend voor de komende dagen.
We komen aan op een prachtige plek in Astam, een eco-hotel dat helemaal selfsupporting is. Een groentetuin, waterzuivering en opwarming. We wassen ons met een bak water die opgewarmd is met zonne-energie. Het water is zelfs gloeiend heet.
's Middags krijgen wij een healing/reiki-massage. Helemaal iets voor Gerard

• 18 November 2015 - 07:10

Mieke:

Geniet er nog maar van deze week. Het was een fantastische reis en je nam me helemaal mee met je avontuur. Dank je wel voor je verhalen!

• 18 November 2015 - 17:19

Trees:

Veel plezier nog deze week en groetjes van ons.

• 20 November 2015 - 12:18

Gerard En Anneke Van 't Hoff:

Lieve Gerard en Marja,
    Jullie verslagen gelezen. Mooie verhalen. Leven in een andere wereld,avontuur,natuur,en natuurlijk weer lekker bij elkaar. Ja en mooie vogels gespot. Jullie hebben nog een week. Geniet er van en tot ziens. Jullie verhalen en foto 's horen en zien we graag.
    Voor straks, een goede terugreis.
    Liefs van ons

Pokhara

04 November 2015

Gerard is gearriveerd
Gerard en Marja

Beste mensen, Nog 1 1/2 week dan gaat de reis beginnen naar Ghana. Gerard voor het eerst, ik voor de 2e keer.We hebben er ontzettend veel zin in. De koffers raken overspannen, wat gaat er weer veel mee. En natuurlijk ook brieven en kleinigheidjes van vrijwilligers die er al geweest zijn en met kinderen corresponderen. Ik wil jullie natuurlijk wijzen op het gironummer 466346 gjh boeters voor donaties ovv. Ghana. Wie niet waagt wie niet wint? We houden jullie op de hoogte van de reis en de belevenissen in het kindertehuis Hannukkah. Tot horens en schrijvens.

Actief sinds 13 Okt. 2009